Karta & kompass...

2011-03-17 @ 11:20:42

... och en prao skylt hade jag behövt igår när jag jobbade :P
Näevars, riktigt så illa va det inte. Men jag va lite vilsen, eftersom att bokrean pågår fortfarande så står de ordinarie böckerna inte där de ska, så när en kund frågade efter sport/motion-avdelningen så fick han sig en liten rundtur genom butiken tills vi kom fram dit vi skulle :P haha
Som tur va så hade jag Sarah, hon fick agera som min assistent ;)
Det va faktiskt skoj att jobba (det kommer jag ju ta tillbaka i maj när jag börjar jobba på riktigt...haha) kul att träffa F, S, & K och prata lite skit ;)
Mackan och Vilma hade överlevt dagen, tvivlade inte ett dugg på det!! De hade tagit en långpromenad i solskenet, postat ett paket åt mig, busat, lekt, myst, badat och haft det mysigt ihop ♥
När jag kom hem från jobbet så stod Mackan och lagade mat! Fin han är! Och diskat hade han också gjort!

Natten till måndag, tis och onsdag så har Vilma sovit från 19:00/19:30- 06:30/07:00 utan någon nappinstoppning eller vändaomfrånmagetillrygg. Igårkväll somnade hon vid 19:30 men hon vaknade vid 04:00 och pratade med oss ett tag men somnade om inom 20 min sen sov hon till 07:45 :)

Såhär låg hon och sov häromdagen.
Hon har själv lagt snuttefilten på ryggen ;) Tokfia!

Trött tjej igårkväll :)

Nu ligger Vilma och sover sin förmiddagslur sen blir det lunch och en promenad i det fina vädret.
Har några Traderapaket som ska postas.
Sms:ade med Emma & Lina imorse, frågade om de va sugna på en fika. Men Lina va tvungen att göra klart sin hemtenta och Emma hade ev andra planer men vi skulle höras av. Så vi får se om det blir en date med Emma.....

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Matilda

Ni har en sån fin dotter Maria! Är glad för er skull :) Haha hittade förresten en massa brev i förrådet när jag rotade härromveckan :D

2011-03-17 @ 16:28:25
URL: http://pantzu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback