Lekhage

2011-03-18 @ 16:20:21

Vi hängde med Emma igår och Amanda. Vilma och jag fick följa med när de skulle gå och fika =) Schysst va ;)
Vilma och jag va redan på stan när Emma ringde, vi postade Traderapaket och njöt av solen.
När vi kom hem vid 16-tiden så stupade Vilma i säng och jag fixade ordning inköpslista/matlista så när Mackan kom hem från jobbet så åkte jag och handlade på Maxi. Vi är nämligen uppbokade hela helgen så visste inte riktigt när jag skulle klämma in veckohandlingen annars. Men passade på när Mackan kom hem från jobbet och innan han åkte iväg på träning, det fanns en lucka där på 1,5 timme ;) haha

Trodde Mackan skämtade imorse när han sa att det hade snöat ute?!
Visst, jag läste i tidningen igår att det skulle snöa idag men SÅHÄR mycket :(
Men som tur är ska det ju bli plusgrader och sol i helgen så förhoppningsvis försvinner snön fort!

Idag har Vilma och jag städat, som vanligt på fredagar ;) Moppat/dammsugit golven, plockat in disken, plockat iordning på alla saker som ligger utspridda, dammat, städat badrummet.
Vi har även trotsat snön och varit ute 1 timme, vi behövde posta ett Traderapaket så vi var TVUNGNA att gå ut :P haha

Just nu ligger Vilma och sover sin eftermiddagslur och jag har tvättstugan.
Vid 17:30 kommer Tobbe & Åsa hit på lite fredagsmys :)

Vilma i sin lekhage:

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback