Tandläkaren

2011-03-23 @ 16:48:34

Igår följde vi med Linus & Skorpan och gungade. Vilma gungade för första gången i sitt liv :)
Det såg ut som om hon gillade det :)


För att få den långa dagen att gå så tog vi en kvällspromenad, en sväng på stan för att hitta ett par vantar till Vilma. Vi kom hem med t-shirt, vantar & vårjacka för 149:- :D Som hittat!!
När vi kom hem så blev det ett bad innan kvällsgröten.
Vilma slocknade vid 19:15 och vid 19:45 kom Mackan hem och gjorde mig sällskap!
Idag hade jag en tid hos tandläkaren vid 11:10 så då kom Vilmas farmor & farfar in. TACK!!
Tänker inte säga mer om besöket hos tandläkaren förutom att det sög :(
Syrran & Skorpan tittade förbi en snabbis på eftermiddagen, Vilma fick massa mysiga pussar av Skorpan ♥
Nu sitter jag i träningskläderna, redo för att träna.
Stod som reserv nr 8 på Actic, men fick plats!!! Men såg att Sarah skulle köra på Feelgood så jag ställde mig i kö där också....va reserv nr 5...och nu är jag reserv nr 3. Men grejen är den om jag inte ska gå på Actic så måste jag avboka mig 1 timme innan passet börjar, annars får jag en prick. Så nu har jag avbokat mig på Actic (fast jag fick plats) och sitter och hoppas på att jag får plats på Feelgood! Står fortfarande som reserv nr 3 där, och där måste man avboka sig 2 timmar innan passet börjar, och passet börjar 18:30...och klockan är 16:30 nu....Så det ser inte så ljust ut för min del :( Hahahaa får skylla mig själv!!! Men jag tänkte antingen gå o köra gym eller ge mig ut och springa, vilket jag inte gjort på ca 1,5 år om jag inte får plats!
Men HOPPAS jag får plats, det är release på body pump 77!!!!
Fast egentligen är det ditt fel Sarah, för jag avbokade min plats på Actic för att få köra med dig :P hahahahahaha
Den här fina ekorren kom på posten till Vilma igår, från Vilmas mormor & morfar!


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback