Vårkänslor

2011-03-15 @ 16:44:11

Idag åkte vårjackan (min, Vilma får ha sin mysiga overall ett litet dag till) på när Vilma och jag va ute!
Nu jäklar har jag bestämt mig för att det är vår!
Vi tog en härlig 1-timmes promenad i solskenet! Lovely.
Gjorde en avstickare till Lindex på vägen hem, blev några basplagg till Vilma.
Innan vi gick ut så fick vi lekbesök av Skorpan & Linus =) Mycket trevligt!
Skorpan städade bland våra filmer, men just nu sitter Vilma och skriker på filmerna så vet inte om hon är så nöjd med Skorpans städande :P haha
Vilma har precis vaknat ifrån sin eftermiddagslur och snart kommer Mackan hem från jobbet.
När han kommer hem tänkte jag smita ner till Guld & Silver. Jag va inne och pratade med dem om min tänkta vigselring, de skulle kolla upp några saker så jag skulle komma tillbaka. Så tänkte passa på att göra det när Mackan kommer hem, innan han åker iväg på fotbollsträning.
(Guld & Silver har nämligen ett par trappsteg upp till sin butik så är smidigt om jag kan gå själv och slipper träla med barnvagnen.)

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Angelica

Det är för att man ska gifta sig innan man skaffar barn! ;) hahaa

Vissa butiker har man ju annars glömt bort att dom fanns eftersom att man fått barn och oftast har vagnen med sig på stan.... haha

2011-03-15 @ 20:18:08
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback