Vilma 8-månader

2011-03-02 @ 16:18:28

Idag blir våran söta skrutt 8-månader!
Vi firade detta med att gå till Bvc imorse för 8-månaderskontroll.
Vikt 2/2 : 6770g
Vikt idag: 7210g
+/-: +440g

Längd 2/2 : 64,5cm
Längd idag: 65.5cm
+/-: + 1cm

Igår slutade M vid 14:30 (pappaledig), när han kom hem så
gick hela familjen och la sig och tog en eftermiddagslur!
Mycket skönt!
När vi vaknade så började vi laga mat, Linus och Skorpan tittade förbi en sväng =)
Vid 19:30 åkte M iväg på fotbollsträning och Vilma gick och la sig.
Jag satt bänkad i soffan framför Sofias änglar, som vanligt så rann tårarna.

Efter lunch idag så tog Vilma och jag en promenad i solskenet!
Nu ligger hon och sover sin eftermiddagslur och jag sitter och väntar på att M ska komma hem ifrån jobbet så jag kan springa iväg och möta upp Lina & Emma för ett bodypump pass!
Kul att vi kunde alla 3! Bara Sarah som saknas!!!

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Haha, ser ut som om hon försöker få pingvinen att flyga!! Och så ser hon sådär förvånad ut att han liksom inte flyger upp igen när hon tappar honom.

URSÖTT!! <3 =o)



Nån gång ska jag komma med på pass! Fast jag kanske måste klona mig först. =o)

2011-03-03 @ 00:16:34

Postat av: Maria

Ja, det är en konstig pingvin som inte kan flyga själv...Sarah, köpte du måndagsexemplaret, den som inte kunde flyga :p

Allt skulle bli så mycket lättare om både du och jag klonade oss :P

PUSS!!

2011-03-03 @ 10:23:22
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback