Vilma peppar babysim

2011-03-07 @ 12:12:42

Efter lunchen i fredags mötte vi upp Lina för en promenad =)
Mycket trevligt!
Strax efter det att Mackan kommit hem från jobbet så tittade Skorpan & Linus ner på lite tacos.
När de gått hem och Vilma gått och lagt sig så åkte jag till Maxi för att veckohandla lite.
Det va ganska skönt att handla en fredagkväll, behövde inte gå och trängas med en massa folk.
Dock hade det varit mycket skönare att varit hemma....menmen.

Började min lördag med en date med Emma & Lina på Actic. Bodypump stod på schemat.
Det är sååå mycket roligare att ha sällskap på passet än att gå själv =)
När jag kom hem hoppade jag in i duschen för vid 11:30 skulle Mackan åka iväg till Skogsvallen för lite pepp-talk inför säsongens första träningsmatch mot Västervik-bois.
Matchen började vid 14:00, Vilma och jag missade första halvlek men vi såg andra halvlek iallafall.
De vann med 6-0!! =)
På kvällen slappade vi framför Melodifestivalen och vid 21:30 släckte vi! Gudars så skönt!!

Babysim som vanligt på söndagen. Vilma va laddad som tusan.




När vi badat klart så åkte vi ut till Vilmas farmor & farfar och fikade lite.
Hämtade även hem Markus bil, den ska nu säljas!
När vi åkte hem från Holmetorp så åkte vi och tvättade våra bilar och så ställde Mackan sin Audi på sitt jobb.
På kvällen skrev vi lite adresser till inbjudningskorten.
Som sagt, våra inbjudningskort kom i fredags! Vi är supernöjda!
Vi har köpt serveter och beställt ballonger...

Nu är det dags för lunch och sen en promenad!


Kommentarer

Postat av: moster

Sötaste finaste bästa Vilma!!!

2011-03-08 @ 20:07:38
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback