Äntligen fredag

2011-05-20 @ 11:05:15

Vilma vaknade strax innan Markus åkte till jobbet, han gjorde ett försök att söva om henne så jag skulle få sova. Men Vilma ville inte sova utan gå upp och leka, så vi gick upp och Markus åkte till jobbet.
Vi har hunnit med en hel del nu på förmiddagen, plockat in tvätten, plockat in disken, jag har duschat, betalat lite räkningar, förberett inför kvällsmaten, ringt till FORA angående min avtalspension.
Nu sover Vilma och jag sitter och slappar lite framför datorn.
Vi får se hur länge hon sover, kanske hinner vi gå ut och åka lite rutschkana innan jag åker till jobbet.
Mackan slutar vi 12 och jag börjar jobba vid 13. Hade mycket hellre velat vara med min familj och njutit av detta fina väder!! Men men....
Är ledig i helgen, förhoppningsvis är det fint väder då också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback