Imorgon börjar allvaret...

2011-05-01 @ 23:35:57

♥Som vanligt när det är helg så har det inte funnits någon tid för att blogga :P
Så här kommer en uppdatering över vår helg.

I fredagskväll fick vi sålt vårt skrivbord + stol!! :) Nu är det bara en motorcykel, en bil, en soffa, ett soffbord, en matta kvar. Hoppas att vi får soffan såld snart, när den är såld så ska Vilma få flytta in i sitt EGNA rum!!
Vid 18:30 trillade Milla & Martin in, de hade önskat stuvade makaroner och falukorv, lyxigt? Det vet i f*n men det tyckte de och huvudsaken är att gästerna är nöjda ;)
Vilma stod i centrum, blev mycket bus och lek ♥ När hon väl slocknat kunde vi koncentrera oss på det vi skulle göra, nämligen bröllopsplanering!

Milla kör gåvagn....ööörrrhn örrrhn

Såhär glad blir Vilma när Milla busar med henne.

Hänger lite med Milla & Martin

Man kan resa sig upp mot allt, får man bara hålla lite i Millas tår så ;)

Jag fick sovmorgon i lördags, halvslumrade lite, inte lätt att sova när Vilma röjer omkring i lägenheten :P
Mackan hade plockat fram frukosten, framdukat och klart! Sen smet jag iväg och körde body pump på Feelgood.
Körde hela rygglåten med en extra röd OCH hela bicepslåten med en extra röd!!!!!!

Efter lunch hängde vi med Anna, Linus & Skorpan i lekparken.

Anna sågar av Skorpans ben....

Finaste syster & Skorpan.

Mosters gullunge ♥

Min lilla fis äter ananas

Även de vuxna tycker det är kul att leka :P

Skorpan och jag rensar ogräs i sandlådan..

Mackan och Linus lirar lite fotboll.

Vilma och jag sparkar boll.

När vi kom hem så bokade vi bord på Afrodite.
6-år ihop med blivande mannen, det ska firas!
Bokade bord vid 17:30 och gick hem vid 19-tiden.
 Alldeles lagom för strax innan vi gick så bara trilla det in folk.

Mina finaste ♥

Blev lite kuddkrig i sängen och slapp i soffan innan vi släckte vid 22.
Tur va det för Vilma har sovit som en skrutt inatt...vaknat flera ggr och varit ledsen, sovit oroligt :(


Den här dagen har gått i ett.
Tvättstuga, veckohandling på MAXI (jag åkte när Mackan & Vilma sov förmiddagslur), babysim,
 möte med vaktmästare Håkan för att titta ännu en gång på församlingshemmet, denna gång hade vi med oss Martin & Milla. Direkt efter det så styrde vi bilen mot Hjulsbro, Mackan skulle spela fotbollsmatch.

Vilma åt frukostgröten själv imorse, behöver jag skriva att det blev kladdigt :P

Våran toastmaster/toastmadame in action ;)
(snygga poser för att inte veta om att man blir fotograferad....)


1.Sötungen Liah va och tittade på fotboll med pappa Nicke
2. Fotbollsstjärnan Mackan.
3.Milla och Vilma är ute på promenad.

Nehe ni, nu måste jag sova.
Klockan är 23:40, är uppe alldeles för sent!
Imorgon börjar allvaret, nu är det slut på mammaledigheten.
Imorgon ska jag befinna mig på jobbet igen -blandade känslor-


Kommentarer

Postat av: Milla

Haha fan vilket fränt smygkort. Måste ju vara ett tecken på att jag och märta valet är som handen i handsken! :D

2011-05-02 @ 20:35:18
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback