Inreda

2011-05-17 @ 11:39:30

Vilma ligger och sover sin förmiddagslur just nu så jag passar på att surfa runt på lite inredningssidor.
Vi har ju sålt våran soffa, skrivbord + stol som stod i det  "tredje rummet" så just nu är det bara en bokhylla som står där inne, tanken är ju att det ska bli Vilmas rum.
Men nu kommer det svåra, vad ska vi ha för färger/möbler m.m?!
Vi har en guldtapet med vita magnolior (tror jag det är :P haha) på en vägg, resterande väggar är det en vit tapet på.....Tänker inte tapetsera om, är ju bara 2,5 år sedan som min pappa tapetserade hela vår lägenhet + att jag tycker tapeten är skitsnygg så Vilma får allt ha kvar den i sitt rum...
Rummet blev så stort utan möbler, känns fjuttigt o bara ställa in en spjälsäng där..
Aja, vi får se vad vi hittar på.

Snart kommer Mackan hem, då åker jag och kör ett 13-20 pass på ikano.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sis

Ohoj jag har en maaaassa förslag som vanligt! Jag tycker att det är pruttigt att du och jag jobbar så olika så vi inte ses buhu:(

puss

2011-05-17 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback