Nehe, om man skulle...

2011-05-31 @ 11:05:36

...ta att uppdatera sin blogg! Kanske kan va på tiden, har gått mer än en vecka sen sist.
Förra lördagen var vi + en himla massa andra ute hos Mange´s bror och flickvän på grillfest.
De hade styrt upp en 5-kamp och sen blev det grillning, kanontrevligt!!




På söndagen vaknade Vilma och va snorig så det blev aldrig någon avslutning på babysimmet för hennes del.
Istället satte vi oss i trädgår´n och njöt av det fina vädret.

Mackan va snorig förra veckan, nån dag eller två. Sen blev Vilma förkyld?! (tänder på G?)
Sen blev jag snorig men som gick över efter 2 dagar...

Jobbade 13-20 i måndags.
Jobbade 10-18 i tisdags.
Jobbade 12-20 i onsdags. (V.I. P -frukost på Lindex 08.00-09.30, 30% på ALLT! Blev lite kläder till Vilma och smink till mig)
Jobbade 10-18 i torsdags. (Mackan sprang blodomloppet (milen), Vilmas farmor kom in och tog hand om Vilma tills jag kom hem från jobbet)
Ledig i fredags. (Bröllopsplanering hos Milla)
Jobbade 10-17 i lördags.
Ledig idag.

Som sagt, i fredags bjöd Milla ( & Martin) på tacos (fredag=tacos ;), när vi va mätta och belåtna så blev det lite bröllopsplanering, Milla & Martin hjälpte oss att fila lite på bordsplaceringen. TACK!!!


I söndags vaknade jag av att Markus och Vilma kom in med frukost på sängen ♥
Tända ljus, fina liljor, frukost, fint kort & paket!

Vi drog en vända till Maxi i söndagsmorse och storhandlade,
så himla skönt att handla när det inte är en massa folk.
När Vilma sov var Markus ute och pratade med ett par som var intresserade av hans motorcykel
- den är nu SÅLD!!!!!-

Efter lunch åkte vi en sväng till Nordik, ryktades att det var rea där.
Sen åkte vi ut till Markus föräldrar och fikade lite.

I måndags jobbade jag 10- 18, mötte Markus i dörren när jag kom hem från jobbet,
han skulle iväg på fotbollsträning.

Snart kommer Markus hem från jobbet,
då ska jag åka ut till Tornby och köra ett 13-20 pass ihop med Sarah!!


Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 08:28:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback