Sladdbarn

2011-05-06 @ 11:09:21

Så va det fredag igen! Vilma och jag tog en morgonpromenda i solen imorse, messa syrran om att vi va ute. Det visade sig att de också va ute så vi möttes upp, mycket fint. Saknat Skorpis ♥
Annars då, jag va ledig i onsdags & Mackan jobbade halvdag. Så efter lunch tog vi en sväng på stan, bl.a beställde vi servetter. Sen när Vilma sov sin eftermiddagslur så fixa och trixa vi med ett vigselprogram.
Vid 18:30 blev det ett bodypump pass, körde även denna gång hela rygg & bicepslåten med extra röd!!
På kvällen fortsatte vi med lite bröllopspyssel.....

Igår jobbade jag 10-18, full rulle med en massa varor så dagen gick fort! Kom hem strax innan 18:30 och då blev det Vilmabus och mys för hela slanten!! ♥ Jag natta Vilma och Mackan tog en tur på sin motorcykel =)

Här kommer en bild på vårt sladdbarn ;)


Om en timme kommer Mackan hem från jobbet, då åker jag och kör jobbpasset 13-20.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback