Jobbhelg

2011-05-16 @ 22:08:10

I fredags jobbade jag 10-18 sen va det full fräs hemåt för att fräscha till mig och hämta upp min fina familj för att sedan styra bilen mot Hanna & Mange för att fira Åsa (som fyllde år i söndags). Det bjöds på god mat och mycket god tårta som Hanna bakat och fint sällskap av Hanna, Mange, Emma, Mackan, Julia, Tobias & Åsa.
Tack för en mysig kväll


Födelsedagsbarnet


Vi kom hem kring 22, då va det tack och godnatt för hela familjen.

I lördags blev det lite ändring på schemat så jag fick jobba inne i stan istället för på Ikano.
Mackan och Vilma hängde lite med några killar ifrån Mackans fotbollslag =)

I söndags jobbade 11-17, va hemma en snabbis efter jobb och pussa massa på Vilma och åt.
Vid 18.25 va det dags för body pump på Actic, hade Sarah vid min sida, en grymt stark Sarah!!

Idag har jag varit ledig och busat med min skatt ♥
Mackan har jobbat halvdag, vi hann med en snabbis på stan, han har varit hos frisören och nu på kvällen har han spelat fotbollsmatch, de vann!!

Såhär ser resten av veckan ut.
Tis: Jobbar 13-20 (Mackan jobbar halvdag) + handla på Maxi efter jobbet (tjohoo)
Ons: Jobbar 10-18
Tors: Jobbar 10-18
Fre: Jobbar 13-20 ( Mackan jobbar halvdag)
Lör:Body pump för min del och sen ska hela familjen iväg på grillfest =)
Sön: Avslutning på babysimmet

Nu är det tack och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback