Trädgårdsföreningen x2

2011-05-09 @ 11:28:59

Så va det måndag igen, skulle bloggat igår men då gick det inte att ladda upp bilder :(
I lördags blev det bodypump på morgonen, efter lunch blev det häng i Trädgårdsföreningen med kusinvitamin.



När Vilma sovit sin eftermiddagslur så begav vi oss till Trädgårdsföreningen igen, denna gång för att ha lite picknick med Åsa, Tobbe & Hanna =)




I söndags roade vi oss med tvättstugan, babysim, Mackan hade fotbollsmatch, när Mackan åkte iväg på fotbollsmatch så mötte Vilma och jag upp Hanna, Emma, Tobbe och Åsas mamma för att titta på när Åsa hade dansuppvisning i Folkungaskolans aula =) Åsa va/är jätteduktig!!
Det va riktigt skoj, Vilma stod upp i mitt knä och diggade ;)
Trots att både kvällsgröt och nattnig blev lite senare än vanligt så va Vilma på bra humör!!

Vilma har de senaste veckorna vaknat vid 06-snåret, imorse slog hon upp sina blå 04:45 (aningens tidigt om ni frågar mig) Men Mackan lyckades söva om henne, istället för att komma tillbaka till sängen så åkte han till jobbet :P haha Han har nog aldrig varit på jobbet så tidigt :P
Vilma och jag gick upp vid 06:30, liiiite bättre än 04:45.
Vilma och jag va ute en sväng i lekparken i förmiddags, vi sprang på Forsbergarna på vägen dit så lite det lite lekparkshäng med dem.

Om 1 timme kommer Mackan hem från jobbet, då ska jag bege mig till Tornby för ett 13-20 pass.
Sådär peppad, hade hellre hängt med min fina familj i detta solsken!
Men men....


Kommentarer

Postat av: Sarah

Hmm, intressant att du inte nämnt något om panik-skickandet av KK i torsdags. N undrade om jag pratat med dig om det, eftersom du inte verkade tycka det var speciellt kul. =o)

Nu är det bara fem dagar kvar tills vi ses igen!

Om du inte planerar BP pass på FG på onsdag, vill säga.... =o)



PUSS

2011-05-09 @ 11:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback