Måndag

2011-11-14 @ 22:29:38

Så va ännu en jobbhelg avklarad! Har slagit in både julklappar och farsdagspresenter i helgen.
Många är ute i god tid och handlar sina julklappar, jag har köpt 3 st än så länge. Men jag vet i stort sett vad jag ska handla så det ska nog inte ta några tider!
Har varit ledig idag, Vilma och jag mötte upp Fam Forsberg i lekparken i förmiddags.
Efter mellis och powernap så tog Anna och jag + barnen en sväng på stan och spanade lite, men det är inte lätt med två huliganer ;) haha
Syrran och Skorpan kom ner en stund nu på kvällen, Anna bada barnen och Mackan och jag åt i lugn och ro ;) Vilket himla bra upplägg ;)
Blev ett bodypump pass ihop med Sarah ikväll också!
Sarah den stollen valde att köra 3 (!) pass på raken, jag valde att köra 1 ;) haha
Resten av veckan väntas jobb: tis, ons, tors, fre, lör. Söndag tänkte jag baka lussekatter...

Nu måste jag krypa ner i sängen, Vilma valde att va
vaken mellan 02:30-05:30 inatt så Mackan och jag är lite slitna idag.
Håller tummarna för en bättre natt inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback