1 månad

2011-10-03 @ 22:07:42

Fick en liten påminnelse från Lovisa ikväll, idag är det 1 månad sen som vi sa JA till varandra.
1 månad som gifta, vi har överlevt ;)


Helgen har bara sprungit förbi.
Slutade 18 i fredags och efter jobbet blev det lite handling på Maxi.
Ogilla Maxi en fredagkväll...blää men hem kom jag.
Lite fredagsmys med familjen, när Vilma slocknat så såg
Mackan och jag filmen :The next three days
Forsbergarna rekommenderade den, vi kan bara hålla med, riktigt bra!
The Next Three Days omslag
I lördags jobbade jag 10-17 , åkte hem efter jobbet för att hämta familjen för
att sedan åka vidare till Fam Gustafsson. Där det bjöds på tacos och mys!!!:)
I söndags jobbade jag 11-17, Vilma och Mackan va på babysim.
Vilma är så himla taggad inför babysimmet, plaskar, skrattar, pratar, simmar, dyker som en tok! :)
När jag kom hem från jobbet så kom pappa förbi en sväng , även Forsbergarna trillade ner på lite fika.


Idag jobbade jag 12-18 så vi fick förmiddagen ihop så då har vi busat och lekt i sandlådan hela familjen ♥
Efter jobbet så pallrade jag mig iväg på ett bodypump pass. Känner mig stolt att jag kom iväg för motivationen va i botten....Milla kunde inte följa med p.g.a halsont och Sarah jobbade kväll....
Men Sarah sa åt mig på skarpen att jag skulle gå så det va lika bra att göra som hon sa ;) hihi

Nu är det snart läggdags!
Imorgon jobbar Mackan halvdag och jag 13-20.


Kommentarer

Postat av: carro

Gud vilket vackert bröllopskort!!

2011-10-05 @ 18:12:02
URL: http://blogg.mama.nu/liahsmamma

Postat av: carro

Underbart vackert bröllopskort :)

2011-10-05 @ 19:14:10
URL: http://blogg.mama.nu/liahsmamma

Postat av: Sarah

Det är bra att du lärt dig det nu; mitt ord är lag! =o)

En månad... Vad är det för nåt? Saftbröllop? =o) Grattis i vilket fall!



PUSS!!

2011-10-06 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback