Blåsig tisdag

2011-09-13 @ 22:29:48

Syrran har gått hem och är mammaledig igen, så imorse hängde vi och barnen i lekparken i Trädgårdsföreningen.
Kusinhäng på morgonen.


Vilma tog en förmiddagslur efter det och jag började beställa lite bilder ifrån i somras b.la.
Nu när hösten är här kan jag sitta inne och pyssla med våra fotoalbum (när nu tid finns till det?!)
Efter lunch va vi faktiskt inne och myste, det blåste så sablans dant ute.

Vilma visar dagens accessoar ;)

 Mackan jobbade halvdag och handlade efter jobbet på Maxi så när han
kom hem fick han hjälp av Vilma att plocka in maten.
Lite fruktsallad till mellis och sen en lur, far och dotter sov sött.
Jag hängde med de lite mer alerta folket, nämligen syrran och Skorpan.
En tur på stan, syrran prova bh och jag och Skorpan åkte rulltrappa 28 ggr ;) haha
Lite kvällsmat och sen utelek med Forsbergarna.

Vilma sitter och väntar på att kvällsmaten ska bli klar.

Mackan blåste iväg på lite fotbollsträning på kvällskvisten.

Nehe ni, tack och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback