Fredagen innan....

2011-09-07 @ 22:01:43

I fredagsmorse va det dags att göra naglarna snygga, Marlé (på Marlé K) fixade mina naglar, skitsnyggt!
Mycket nöjd! Vi hämtade stolsöverdrag, köpte engångsglas, och lite fix och trix.
Vi blev bjudna på lunch av Forsbergarna, eller Mackan blev bjuden då han fyllde år i onsdags
 och jag gled med på en räkmacka ;)
Mycket trevligt!

Vid 14-tiden kom Gertrud och hängde med Vilma.
Mackan och jag gasade ut till församlingshemmet, strax efter kom Martin.
De dumpade mig där med alla saker för att åka och hämta ljudanläggning + alkohol.
Vi är mycket nöjda med dukningen, blev riktigt riktigt snyggt!

Före

Efter

Vi kom hem vid typ 21.30 på fredagskvällen, fixade lite tacos och sen bums i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback