Full rulle hela dagen...

2011-09-26 @ 21:13:26

I söndags va det full rulle hela dagen....
Mackan åkte strax efter 09.30 för att spela fotbollsmatch. Vilma och jag hakade på Fam Forsberg till
skogen för lite tipspromenad och korv med bröd :) Kanonväder och himla fint sällskap :D
Så himla mysigt och gå i skogen.
Snodde några bilder från syrrans blogg:



När vi kom hem mötte vi Mackan i dörren, lite frukt i magen och sen vidare till babysimmet.
Vilma va himla peppad, plaskade/simmade och skrattade som aldrig förr ;)
Efter babysimmet åkte vi hem en snabbis, kastade in lite tvätt i maskinen sen vidare till Skogsvallen för
att titta på Mackans lagkompisar som spelade match (A-laget)
Sen hem för lite kvällslek med Forsbergs.

Mycket frisk luft i söndags så Vilma sov sött hela natten.

På kvällen såg vi denna film: Friends with benefits

Friends with Benefits omslag

Idag började vi dagen med lite häng i sandlådan med Anna & Skorpan.
Jag åkte till jobbet strax efter 11.30 (12.00-18.00)
Mackan och Vilma kom ut och mötte mig när jag slutade.
Vilma har varit lite smågrinig/sur idag så när vi kom hem skickade jag iväg Mackan till Jens ;) haha
så han får komma iväg och få lite ny energi.
Vilma och jag hängde lite i sandlådan med Forsbergs.

Status nu: Vilma sover, Mackan är hos Jens och jag slötittar på Svenska Hollywoodfruar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback