Ledig torsdag

2011-09-29 @ 16:06:18

Vilma och jag har mest gått runt och myst idag.
Tog en promenad imorse, postade traderapaket, vilma bestämde annars vilken väg och i vilken fart vi skulle gå ;)
Vilma sov en liten förmiddagslur och jag tog tag i strykhögen....
Emma kom hit och lunchade med oss sen tog  vi en tur på stan.
Status just nu: Vilma sover och jag ska fixa lite kvällsmat. Snart kommer Mackan hem från jobbet.
Ikväll står Bodystep på schemat!! YAY!!
Träningsvärken som jag fick ifrån tisdagens cxworx + bodystep pass börjar ge mig sig nu ;)

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Milla

Klart ja va tvungen och ha med er, har ju med Vilma:P

2011-09-30 @ 10:30:19
URL: http://milllaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback