Gräsänkling

2012-04-20 @ 23:22:29

Skrutten sover sött sen 3 timmar tillbaka och Mackan är iväg på jobbfest.
Ä n t l i g e n har vi blivit med internet igen! Vi har varit utan i ca 2 veckor.
Eller utan och utan, vi har surfat genom Mackans mobil men det innebär ju att jag bara kan surfa när han är hemma och har sin mobil i näreten. I-landsproblem! ;)

Så vad har hänt sen sist
 (sablar vad dålig jag är på att blogga men den här gången skyller jag på att jag knappt haft tillgång till internet ;)

Vart ska vi börja? Hmm..

10/4 = Jobba 13-20
11/4= Ledig! Vilma och jag hängde med Skorpan och Anna.
 Glädjen va stor när kusinerna såg varandra
och insåg att de skulle få leka ihop.


12/4= Jobba 13-20
13/4= Jobba 10-18. Mackan va iväg hos Jens på kvällen för att inta en bärs eller två :)
14/4= Jobba 10-17
15/4= Jobba 11-17
16/4= Jobba 10-18. Sen blev det Bodypump på kvällen!
17/4= Jobba 13-20
18/4= Ledig! Husvisning i Klockrike stod på schemat.
M tog en löprunda och lyfte lite skrot på kvällen..
19/4= Jobba 12-20
20/4= Jobba 10-18. M är som sagt iväg på jobbfest ikväll.

Det har inte hänt så mycket förutom jobb...
Är ledig nu i helgen, imorgon är det öppet hus på Feelgood så då
ska jag köra Bodystep och Bodypump. Men de kör bara 30-minuters klasser under lördagen
men det är bättre än inget ;) Ska bli kul att testa det nya Bodystep passet, har ju inte kört det än.
På kvällen kommer Tobbe & Åsa hit och lagar mat åt oss (!)
Japp, vi blir bjudna på mat i vårt eget kök ;)

Nehe ni, nu är det läggdags.
Tvättstugan imorgonbitti/förmiddag och antaligen en pigg skrutt vid 06.15!
Har tyvärr varit lite för många 06.15 mornar på sistone...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback