I Forsbergs soffa...

2012-02-16 @ 21:29:40
Status just nu: Mackan sitter och spelar tv-spel, Vilma sover och jag sitter uppe hos syrran och lyssnar på Skorpan som kommer till ro i sängen.
Anna och Linus är på Ljust & Fräscht på Cloetta :)
Jag slutade ju 20.00 ikväll så Mackan fick hänga med Vilma och Skorpan själv ett tag men när jag kommit hem och slängt i mig lite kvällsmat så sa Skorpan och Vilma godnatt till varandra och här sitter jag nu.

Idag kom rea-pallarna till jobbet så det har funnits lite att pyssla med :)

I tisdags trotsade jag min förkylning och körde bodystep med Sarah!
Först jobbade jag 10-18 och sen iväg och träna så det blev inte så mycket Alla hjärtans dag firande för mig och Mackan. Men vi hade kommit överens om o inte köpa nåt......istället så gick vi ut och käka på onsdagen.
Arne & Gertrud va snälla och kom in på kvällen så Markus och jag kunde gå ut och äta på tu man hand.
Vi fick ju ett presentkort på Storan i bröllopspresent av ett par vänner så vi passade på att utnyttja det :) Lyxigt!

På onsdagseftermiddagen så hängde vi med Skorpan och Anna när de kommit hem från dagis.
Vi tog en tur till bibblan för lite fika och lämna/låna böcker.

Nehe ni, nu ska jag ta och läsa lite, läste ju ut min bok i förmiddags
(va länge sen jag läste ut en bok på en vecka!!) så jag har börjat på en ny nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback