Helgen som varit...

2012-02-13 @ 21:52:24

Kors i taket, bara 3 dagar sen jag bloggade!
Fredagen innebar en 13-20 dag för mig, en 6:30-16:30 dag för Mackan och en 11-17 dag för Vilma!
En efter en tog vi fredag och helg! :) Som jag längtat!
Fredagkvällen innebar självklart tacos till kvällsmat och ett par avsnitt av One Tree Hill (säsong 8)
Så himla härlig med en helg utan någonting inbokat! En ledig helg för min del, så mysigt o få va hela familjen ♥
Vi började lördagen med att gå ner till lekparken som ligger nere vid Stångån,
 den tillhör en förskola så därför passa vi på att gå dit när det va stängt.

Annars så har vi varit på NetonNet och köpt en dator till Mackan.
Vi har städat, moppat, dammsugit golven, rensat i lådor, vattnat blommorna, varit och storhandlat på MAXI,
varit på IKEA och köpt en ny säng till Vilma. Japp nu ska hon få en större säng, vi har inte monterat ihop den än men vi får se hur det går sen när den är ihopmonterad, får väl lägga madrasser nedanför så hon inte trillar ner på golvet ;)
Vi åkte även lite pulka med Fam Forsberg på söndagförmiddagen.
Tyvärr skulle Anna åka och jobba sen :(
Eller pulka och pulka är väl fel o säga att vi åkt...haha..., Vilma har aldrig gillat att åka pulka, hon vägrar!
Hon säger bara Nää Nää Nää Nää Nää!
Men jag fick åka lite pulka med Skorpan iaf ;)


Men när Fam Forsberg hade gått hem då skulle minsann Vilma åka pulka!
Men inte nerför backen utan när pappa drog.


Nehe ni, Mackan är hos Jens och Vilma sover. Jag ska nog ta med mig min bok och ta ett bad :)


Kommentarer

Postat av: Lina



Åka pulka i gympaskor? Du måste vara sånt där föredöme ju! ;)

2012-02-14 @ 15:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback