God fortsättning

2012-01-09 @ 22:12:47

Då hann det bli nytt år innan det blev ett blogginlägg. Så kan det gå ;)

30/12= Jobbade 13-20

31/12 (nyårsafton)= Jobbade 10-15. Vi firade nyårsafton med fina Fam Forsberg ♥
Vi körde en tre-rätters, tittade på ljusshowen uppe vid Borggården + massa skratt och bus!







1/1= Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde, tror det va en slappisdag.
Jo, det snöade ju massa på förmiddagen så vi va ju ute och busade.


2/1= Jobbade 13-20

3/1 = Mackan jobbade heldag. Vilma och jag hängde i gäng ;) Körde dubbelpass, först Bodystep och sen Bodypump! :)

4/1 = Jobbade 13-20, efter jobbet blev det en snabbis till Maxi för att handla lite.
Vilma och Markus hade haft besök av Vilmas mormor & morfar.

5/1 = Mackan jobbade heldag och jag och Vilma hade mysdag ihop! På kvällen blev det ett cxworx pass ihop med bästaste Sarah!!

6/1= Jobbade 11-17

7/1= Jobbade 10-17. På kvällen åkte vi ut till Markus föräldrar där Markus bror med familj va på besök.

8/1 = Jobbade 11-17

9/1= Vilmas första dag på dagis (förlåt mig, förskola). Första inskolningsdagen. Nu börjar allvaret ;)

Nehe ni, imorgon tänkte jag ta mig till jobbet för ett 13-20 pass men först är det Vilmas andra inskolningsdag som gäller.
Tack och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback