Tisdag 121113

2012-11-13 @ 13:24:45
Ups, 2 veckor sen sist! Veckouppdatering va visst inte min grej heller ;) haha
 
1/11= Jobbade 14-20. Hann med att både tvätta och handla på Maxi innan jobbet.
2/11= Jobbade 10-16 (inget morgonmöte då El Jefe va ledig)
3/11= Jobbade 10-17 Jag hann bara slänga in min väska sen åkte vi till Tobbe & Åsa för kvällsmat och häng :)
4/11= Jobbade 10.30-17. Efter jobbet va det s ö n d a g s m y s med familjen ♥
5/11= Jobbade 9.30-17. På kvällen blev det ett bodystep pass!
6/11= Jobbade 10-20.
7/11= Ledig! Hängde med syrran och Skorpan på förmiddagen. Lånade deras tvätttid när de va klara.
På eftermiddagen åkte Vilma och jag och handlade på Maxi.
8/11= Jobbade 12-20
9/11= Jobbade 9.30-14 (!) Inget morgonmöte då El Jefe hade annat för sig. De ringde från dagis strax innan 9 och undrade om Vilma ville följa med på teater. Så vi drog på oss kläderna och skyndade oss till dagis.
Vilma hade tyckt att teatern varit rolig då de fått panga såpbubblor :) Dock slutade det mindre roligt när hon blev knuffad ner från en bänk och slog i bakhuvudet i golvet...Åååh, ogilla andras barn! ;)
Eftersom att jag hade en kortisdag på jobbet så va det jag som fick hämta Vilma på dagis ♥
Fick sällskap av syrran och Skorpan också :)  Som för övrigt va inne och hälsade på mig på jobbet :) :)
10/11= Mackan gick upp tidigt för att åka och meka med bilen, byta kamrem bl.a.
Men mötte upp mig, Vilma och Forsbergs efter 10 utanför Cloetta för att gå på barndiabetesgalan.
 
(Snodde några bilder från syrrans blogg)
 
Efter lunch fortsatte mekandet och jag och Vilma hängde med Forsbergs :)
11/11= Farsdag (!) Markus firades med paket på sängen och nybakat frukostbröd :)
Sen påbörjade vi julstädningen, vi hann med Vilmas rum och nästan hela köket.
12/11= Jobbade 14-20. Vilma slapp dagis då farmor ville komma in och hänga lite med Vilma.
13/11= Ledig! Vilma och jag har tagit det lugnt på morgonen, varit i lekparken och fixat några ärenden på stan på förmiddagen.
Nu ligger hon och sover sött. Medans hon slumrar så har jag suttit med telefonen i örat.
Försökt få tag på barnläkaren Anders (Vilma har varit röd/torr runt sina ögonen ett tag, vi har varit på bvc. Men salvan vi fick där hjälper inte så tänkte se va Anders har att erbjuda), det visar sig att Anders är sjukskriven v.46 & v.47. Har försökt få tag på en tant på Linköpings kommun angående en faktura, men hennes telefontider suger!!! Har ringt till Tekniska verken då vi fått en betalningspåminnelse på en faktura som jag aldrig fått.
Den personen som jag fick prata med va dum i huvudet.....haha..
Men annars går det bra :p hahah
Jag har iaf fått tag på dem på Ica, det står fel efternamn på våra Icakort, vi har inte orkat byta det,
haha mer än ett 1 sen vi gifte oss. Men nu är det klart!
Nu ska jag ringa till Storken och E-hair för att boka en klipptid till Vilma.
Sen får det fasen va färdig ringt för idag ;)
I eftermiddag väntar en promenad upp till polisen för att lämna in en upphittat vigselring.
Får sällskap av Annelie på promenaden :)
 
Har ju tagit en massa bilder med mobilen men de går inte att lägga upp :(
Hilma prutt också!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Storken? Ska Vilma bli storasyster?

Svar: Hej Karin.Nä, Vilma ska inte bli storasyster, inte än ;)
Majjabajja

2012-11-16 @ 11:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback