Ledig onsdag

2012-10-31 @ 13:25:51
Sådär ja, återigen dags för en liten uppdatering ;) Veckouppdateringar tror jag är min grej ;)
 
25/10= LÖN!! :D Det va inte bara löning den dagen
utan en 12-20 dag på jobbet också.
26/10= Jobbade 9-14 (galet skönt med kortdagar, det hade vi sällan (typ aldrig) med förra ägarna.
Extra skönt att det är fredagarna som är kortdagar!!
Den fredagen va det aningen kaos på jobbet, det såg ut som ett bombnedslag i butiken p.g.a ombyggnaden på papperssidan. Så vi städade, fortsatte med ombyggnaden, sen kom det en man som skulle hämta en massa skräp, gammal inredning, ställ m.m och mitt i allt kommer Björn Hellberg
(fast det visste vi men han kom en timma tidigare än som va sagt, så istället för att signera mellan kl 13-17 så signerade han från kl 12 - ca 18 tror jag...)
Skarprättaren
Så fredagen gick fort. Hämtade Vilma på dagis vid 14.30 och sen åkte vi och veckohandlade på Maxi
och sen hämtade vi Mackan på jobbet.
I helgen har det bytts till vinterdäck, varit på Texas 3-årskalas, hunnit med en skogsutflykt, varit förbi Lager 157.
 
I söndagskväll började Vilma bli snorig och hostig :(
Efter 1 vecka med feber så gick hon på dagis 11-17 i torsdags & 8.30-14.30 i fredags och fick med sig en förkylning hem :( Så igår pusslade vi lite igen, jag jobbade 14-20 så Mackan kom hem till 13.30.
Under dagen blev hostan värre så jag ringde Bvc, vi fick ingen tid men däremot så fick vi en hostmedicin att hämta ut på apoteket. Den verkar göra susen! Idag har hon knappt hostat så vi har inte tagit nån hostmedicin idag.
Hoppas hoppas att det går över och att vi slipper lunginflammation (!)
Igår var jag ledig, Vilma och jag tog det lugnt på förmiddagen, vi va ute en timma i lekparken.  
Efter hon vaknat från sin lunchlur så åkte vi ut till Tornby en sväng.
Idag har jag också varit ledig men på torsdag & fredag kör vi dagis igen, vi får väl se vad vi kommer hem med för bassilusker då ;)
 Strax innan 09 imorse så kom Carro & Liah förbi, så vi har lekt och busat med dem hela förmiddagen, innan lunch tog vi en sväng till lekparken :)
Efter lunchluren idag blir det ett besök på bibblan, vi måste lämna tillbaka några böcker.
 
Tjingeling
 
 

Kommentarer

Postat av: carro

Va en trevlig playdate :)

2012-11-02 @ 20:02:07
URL: http://carrorgustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback