Skogsutflykt

2012-10-03 @ 22:17:07
 
24/9= Ledig. Vilma och jag hängde i lekparken i Trädgårdsföreningen på förmiddagen.
Och på eftermiddagen roade vi oss med att plocka kastanjer :)
 
25/9= Tandläkaren kl 8.20. Jobba 9.30-17. Föräldramöte 18-19. Det va den dagen ;)
 
26/9= Jobba 12-20.
 
27/9= Jobba 12-20.
 
28/9= Jobba 9.30-18.
 
29/9-30/9 = Ledig helg med min lilla familj ♥ Vi hittade på en massa skoj & bus.
Bl.a Matade fåglarna vid ankdammen.
 
Satte upp en sänglampa och tavlor i Vilmas rum
(Inte en dag för sent om vi säger så)
Åkte ut med Markus motorcykel till hans föräldrar.
Där får den bo nu under hösten/vintern.
Tipspromenad med Forsbergarna:
(Lånar några bilder ifrån syrrans blogg)
 
 
I måndags jobbade jag 12-20, likaså i tisdags.
Idag har jag varit ledig, Forsbergarna sms:ade imorse och undrade om jag och Vilma
ville följa med till skogen. Självklart ville vi det! :)
 
Har även hunnit med en snabbis på stan, en sväng till MakeUpStore och gamla jobbet.
En sväng till biblioteket blev det också då vi hade böcker som skulle va tillbakalämnade idag.
Vi fick med oss några nya böcker hem.
 
 
Vi har sett dessa 2 filmer senaste dagarna. Riktigt bra båda två!
Snow White and the Huntsman PosterRed Riding Hood Poster
 
Nehe, nu är det sängen som gäller.
Jobbar tors, fre, lör & sön. Sen vet jag inte då vårt schema slutar på sön.
Det jag vet händer nästa vecka är en Sthlms resa på tisdag.
 
 

Kommentarer

Postat av: Sarah

Haha, vårt sena-schema-utdelnings-problem lär oss iaf att vara spontana! =o)

Puss!

2012-10-07 @ 21:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback