Veckouppdatering

2012-10-24 @ 14:24:24
Då har det gått ca en vecka sen sist så det är väl bäst att uppdatera ;)
Det har varit ganska lugnt sen sist då Vilma har haft feber sen förra tisdagen :(
Hon vaknade i tisdagsnatt med feber. Jag va ledig på onsdagen så det löste sig.
På torsdagen däremot jobbade jag 14-20, då kom Vilmas snälla farmor in och va barnvakt.
Likaså i fredags då jag jobbade 9-16.
I helgen som var så jobbade jag, både lördagen och söndagen gick fort, dels berodde det nog på att det är Sarah och jag som "teamar" på helgerna hädanefter! *sweet* Det har vi väntat på i ca 8 år, men nu så!
Nu jobbar vi helgerna ihop och varje torsdagkväll! :D
+ att Mark Levengood va och signerade sin nya bok i söndags. Det drog lite folk :)
    
 
I måndags fick Mackan och jag pussla lite då Vilma fortfarande hade feber.
Så Mackan jobbade på morgonen och jag började vid lunch.
Jag började lite smått med ombyggnaden på pappersidan men då El Jefe uteblev med sin närvaro sågick det
inte så fort fram då jag inte va helt hundra på vilken "ritning" som gällde  för dagen ;)
På kvällen blev det ett bodystep pass med bästaste Sarah vid min sida och Angela som instruktör.
De passen är de bästa, då får man sån energi och man kör så svetten lackar.
I tisdags jobbade jag 10-20, nu har vi äntligen börjat med ombyggnationen på papperssida, El Jefe va på sin plats idag så min lååånga dag gick jättefort!
 
Igår va Vilma feberfri om man bortser från kvällen då hon hade 38.2 men Mackan
tog tempen precis efter de badat så det hade nog med det att göra.
Idag hade Vilma 37.2 på förmiddagen så antagligen så blir det dagis imorgon!
Det är så märkligt för hon har haft feber i 7 dagar, inget snor, ingen hosta. Bara feber :/
Dock har febern pendlat mellan 38.2-39.8 :/
Så i söndags ringde Mackan sjukvårdsupplysningen och de fick en tid på vårdcentralen på US.
Så efter jobbet i söndags åkte jag till US för att möta upp dem.
Läkaren sa att febern kunde gå över imorgon (läs mån), den kunde gå över om 1 vecka.
Den kunde gå över imorgon och komma tillbaka om 3 dagar igen.
Det va helt ofarligt, vi skulle komma tillbaka om hon fick andnöd eller jättehög feber.
Oftast när man "bara" haft feber så får man nåt annat skit när febern försvunnit som t.ex lunginflammation.
Så just nu går vi bara och väntar....+ att de har haft fall av svinkoppor på dagis.
PEPP!!!
Just nu ligger Vilma och sover, när hon vaknat tänkte jag att vi skulle gå och handla lite
så vi kan baka dumlekakor sen.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sarah

Bästa schemat EVAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!

2012-10-25 @ 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback