Geggamojja

2013-04-02 @ 20:47:18
 
När alla andra börjar jobba igen efter påskledigheten så är jag ledig ;)
Är ledig både idag och imorgon! Sweet!
Dock har inte natten bjudit på så mycket sömn, jag va uppe 1 gång i timmen
mellan 22.30-03.30..Vilmas himla hosta va boven i dramat :/
Idag har vi hängt ute med Skorpan och Linus både på förmiddagen och eftermiddagen,
både Mackan och syrran jobbade.
Vi hade fortsatt med kanalbygget, hoppat i vattenpölar, åkt rutschkana, njutit  av S O L E N! m.m.
Sandlådan är verkligen en enda sörja, G E G G A M O J J A!  :) Till barnens stora glädje ;)
 
"Jag sitter fast vid trädet kan du hjälpa mig lek"
 
En bild som Linus tog :)
Sötkorvar ♥
 
Igår lärde sig Skorpan att klättra upp för "klätterväggen" själv,
Vilma blev inspirerad och gjorde som Skorpan.
Kan numera själv!
 
Kanalbygge.
 
Vilma besteg "den rena fina vita snöhögen precis vid vägen"
 
Efter att ha åkt rutschkana nerför den
så såg hon ut såhär...
haha både fram och baksidan på overallen va helt brun / svart!
 
Linus tog ett par riktigt häftiga kort på Vilma & Skorpan
när de hoppade i vattenpölarna!
-Lånar dem från syrrans blogg-
 
Lite geggamojja har inge dött av ;)
 
Nehe ni, Mackan sitter och spelar tv-spel och jag tänkte
se ett avsnitt av Private Practice innan jag släcker.
Hoppas på mer sömn inatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback