Söndagkväll

2013-04-14 @ 21:12:40
Då ligger jag en vecka efter...ajabaja ;)
Så då kör vi en liten veckouppdatering....
Jobbade som sagt förra helgen, gick fort och vi sålde för ganska bra.
Vi slog iaf helgen innan men o andra sidan va det eliten som jobbade ;)
Vaknade och va hes som attans i måndags men jobbade 9.30-17 , hade 1-timmes brandövning bl.a
Efter jobbet blev det ett bodystep pass,va ju "bara" hes så jag chansade ;)
  Drack en celsius och blev sjukt taggad ;) haha
Hesheten gav med sig men hostan hälsade på mig nattetid men det
gick över efter några dagar.
Skulle vart ledig tis & ons men K va sjukt så fick hoppa in
och jobba kvällen i tisdags 17-19.30 (Mackan och jag sa hej och hejdå i dörren)
 men fick jobba med Sarah sådet gjorde inte så mycket o åka in och jobba på sin lediga dag ;)
Men vi hann med en massa skoj innan jag skulle åka och jobba.
Bl.a gunga....oväntat va ;)
 
I onsdags hade Vilma och jag en heldag då Mackan hade öppet hus på
jobbet mellan 16-20.
På förmiddagen åkte vi till Maxi och handlade, när vi passerade leksaksavdelningen
på Maxi sa Vilma:
-Stop, stanna mamma.
Hon skulle gå in själv och titta ;)
 
Efter lunch hängde vi ute med Anna & Skorpan.
 
I torsdags jobbade jag 11-20 och i fredags 9.30-20
så de två dagarna va i stort sett bara J O B B!
En suddig bild på en väldigt glad tjej vid frukosten i fredags.
 
Tidigt i lördagsmorse åkte Mackan ut till Holmetorp för att meka med sin motorcykel...
Vilma och jag hängde med Forsbergs på förmiddagen
 
På eftermiddagen drog Vilma och jag igång en storstädning.
Vilma skurade golvet med en pensel...ska det städas så ska det göras ordentligt ;)
 
Idag har Mackan och Vilma hängt med Forsbergs, de har hängt i skogarna
vid Vidingsjö.
Själv fick jag hoppa in och jobba 12-16...
När jag kom hem hann jag med att bowla lite med familjen ;)
Vilma stretchade innan vi satte igång ;)
Vid 17 mötte jag upp Sarah och Therese i träningssalen för att köra ett bodypump pass!
 
Nehe ni...tack och godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback