Imorgon börjar allvaret igen..

2013-08-11 @ 22:01:19
Så vad har vi gjort sista semesterdagarna?
I onsdags va vi ute i Holmetorp och hälsade på,
jag tog med mig fotoalbumet och alla bilderna ifrån förra årets Mallisresa
(framkallade dem förra veckan, bättre sent än aldrig)
och satt och pysslade med det, gäller att passa på när man kan ;)
 
I torsdags tog vi en sväng till blåbärsskogen.
 
Blåbärspajsbakning.
 
I fredags tog syrran och jag en sväng på stan.
Vid dåligt väder i höst kommer systrarna ses i denna gröna regnkappa.
Regnkappa - 100% Polyureten
 
Vilmas vinteroverall är även införskaffad.
 
Samt nya regnkläder till dagis är inhandlade.
Regnbyxa - 100% Polyureten
Efter lunch hade jag en date med Emma :)
 
På kvällen va Vilmas mormor & morfar förbi.
Markus och jag passade på att smita iväg, vi körde lite
bowling på Strandgatan 2 och sen blev det ett besök på Filmstaden där vi såg grown ups 2.
 
I lördags tog vi en promenad med Fam Forsbergs, vi gick till "Skogens brevlåda"
 
 
Hem för intag av lunch och sen en sväng till Stureforsbadet!
 
 
Imorse när vi vaknade så tokregnade det.....
Men vi drog på oss regnkläderna och mötte upp Forsbergs i lekparken.
 
 
På eftermiddagen åkte Markus och Vilma till Holmetorp för att
lämna några saker. Jag och syrran drog till blåbärsskogen.
När jag kom hem så hjälpte Vilma mig att göra blåbärspaj! *smaskens*
 
Efter kvällsmaten drog Mackan ut på en löprunda och när han kom
hem så drog jag på mig löparkläderna och tog en sväng runt ån.
 
Nu är det tack och god natt.
Imorgon är det jobb och dagis igen, inte så jättesugen på´t om jag ska va ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback