Solig söndag

2013-08-04 @ 23:11:55
Vid frukostbordet imorse:
Vi: Vilma, efter frukost ska vi åka och bada.
Vilma: Sväljer sista tuggan av sin smörgås, går in i badrummet och tar av sig sina kläder.
Lägger i halkskyddet, sätter på vattnet och kliver i badkaret.
Vi: Kvar sitter vi i köket och kan inte hålla oss för skratt ;)
Går in till badrummet och säger till Vilma, vi ska åka och bada inte bada badkar.
Vilma: Aha! Går upp ur badkaret, klär på sig sen åker vi ;) hahaha
 
Idag har vi spenderat dagen vid Stureforsbadet.
  
 
Vi kom hem kring 14.30, slängde upp våra blöta handdukar & badkläder
och sen gasade vi vidare, idag va det en minnesmatch för en tränare som Mackan haft i fotboll.
 
Efter kvällsmat/blomvattning/diskning/läggning av barn så tog jag på mig löparkläderna och
tog ett varv runt ån :)
 
Nu ska jag försöka slita mig ifrån desperate housewives och gå och lägga mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback