Back in business

2013-12-27 @ 22:40:35
Då var julledigheten slut för den här gången.
Jisses vad fort 3 lediga dagar går.
Men det har varit 3 lugna dagar där vi umgåtts med familj och vänner
och framförallt en massa mys tillsammans bara vi 3 ♥
 
Men vi kan ju ta vid där jag slutade.
 
17/12
Utehäng med kusinen. Lyckan var
stor när det fanns EN snöhög kvar.
 
18/12
Vilmas farmor fyllde år! (GRATTIS)
Vilma började dagen med ett bad.
 
Sen slog jag in lite julklappar och Vilma pysslade
 
Utehäng med kusinvitamin
 
Efter kvällsmaten åkte vi ut till Holmetorp för att gratta farmor och
lämna barnet ;) Vilma skulle sova över.
Mackan och jag körde storhandling och bio på kvällen.
Vi såg Hunger games-catching fire, riktigt bra! Och den
slutade sjukt spännande...
Vi kom i säng alldeles försent men det var det värt :D 
 
19/12
 Jobbade 11-20
Mackan hämtade hem Vilma efter jobbet.4
 
20/12
Jobbade -9.30-20
Vilmas mormor kom hit och var barnvakt.
Mackan hade julbord på kvällen.
 
21/12
Jobbade 10-18
 
22/12
Jobbade 10-18
 
23/12
Jobbade 9.30-16
 
24/12-26/12
*Varit i lekparken på julaftonsförmiddagen.
*Firat jul med mina & Markus föräldrar.
*Varit barnvakt åt Skorpan & Grynet så syrran och Linus kunde fixa med huset
*Firat jul med Fam Forsberg.
2 bilder lånade av syrran
*Spelat spel
*Varit ute på en löprunda
(tunga ben, 1,5 månad sen sist, tätt inpå maten
men träningskläderna från tomten är testade! )
*Lekparkshäng
*Lekdate & lunch med min fina barndomsvän Cissi (med familj) som var här
och hälsade på från Karlstad.
*Lekdate med kusinen.
*Ännu en date + kvällsmat med Cissi m.familj
Cissi & Christians lilla Victor ♥
*Tjejkväll med Emma & Cissi ♥ (kom inte i säng förrän 01-tiden...
aningens trött när klockan ringde för jobb imorse)
 
27/12
Jobbade 9.30-17
(Dagens mms från familjen när jag jobbade ♥)
 
Fick även detta:
 
Stolt mamma & pappa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback