Fredagkväll

2013-12-06 @ 23:30:11
Har inte hänt så mycket mer än jobb senaste dagarna
men vi kör en liten uppdatering.
 
När jag kom hem från jobbet i torsdags så var Jens här.
Vi käkade mat ihop och kollade på
The Heat (2013) Poster
 
29/11 
Började med att få mina naglar fixade nere hos Marle K på gatan.
Tankspridd som man är så glömde jag mina ringar när jag gick därifrån.
Syrran va snäll och hämtade dem åt mig.
Jobbade 11-19.30.
 
30/11
Jobbade 9.30-18
Från och med 1.a advent har Ikano-huset öppet 10-18 på helgerna...YAY!
Hem för ombytte och uppfräschning och sen vidare mot Sarah där även
Sanna och Ida befann sig!
God mat, trevligt sällskap,spel i form av Ryktet går = Mycket trevlig kväll!
 
1/12
Jobbade 10-18.
Hem för adventsmys med mina ♥
 
2/12
Jobbade 9.30-18.
Vi vågade oss på att lämna Vilma på förskolan, 
enligt än av fröknarna där är inga barn sjuka så nu kör vi tills vi hör nåt annat ;)
Smet något tidigare för att hinna till bodystepen kl 18.30
Och gissa om jag blev glad när Sarah var där!!!! 
 
3/12
I tisdags var Vilma och jag lediga.
Vi körde lekparken på förmiddagen.
 
 
 
Hem för lunchdate med fina Emma.
Sen tog vi en tur på stan för att fixa några julklappar, posta paket, 
köpa julstjärnor m.m
Vilma fastnade vid granarna inne på Lucullus.
 
 
På kvällen pysslade vi lite,
Vilma gjorde en tomte, den blev inte riktigt klar då
vi inte hade några stora flirtkulor hemma.
(trodde vi hade det så hade inte en tanke på det när vi var  på Panduro innan)
Så den får nog bli klar i helgen.
 
4/12
I onsdags förmiddag tog Vilma och jag en biltur
till en affär som ligger längs med Brokindsleden, de hade 50% på allt så vi fyndade lite.
Egentligen ajabaja med tanke på att tomten kommer snart.....wups!
 
Sen hem för lunch och efter lunchen kom Vilmas mormor förbi.
Jag hade hoppat in på ett extra jobbpass på onsdagskvällen 16.30-20 så 
Mackan skulle behöva jalla jalla hem så jag skulle hinna till 16.30 men
i och med att mormor var här kunde jag åka till jobbet och Mackan behövde inte
stressa ihjäl sig hem! Tack!! :)
 
5/12
Jobbade 11-20
Vilma och jag spelade lite innan det var dags för förskolan.
6/12
Jobbade 9.30-17.30 (skulle egentligen jobbat 9.30-20, men det blev julbord med
jobbet ikväll så då kom det några extraarbetare och körde kvällen, inte mig emot)
Så strax innan 18 tog vi en taxi till Gamla Linköping, wärdshuset för julbord.
En mycket trevlig kväll med skratt, dålig humor, felsägningar m.m
Det blev dock inte så sent som jag trodde utan jag var hemma strax efter 21.30.
Nu sitter jag och slappar i soffan, Mackan ser på nån dålig film ;) haha
 
Nu väntar 2 lediga dagar med min familj! 
Ska njuta för fullt, sen väntar tre jobbhelger på raken! :(
 
Förresten fick min kalender för 2014 i brevlådan här om dagen.
 
Det härliga med barn ♥
 
Nehe ni, tack och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback