Måndag

2013-12-09 @ 21:18:41
Idag har Vilma och jag varit lediga.
Vi körde pulkabacken på förmiddagen
(Gäller att passa på nu innan det blir plusgrader igen)
 
Efter lunch va det dags för tvättstugan, när vi kommit igång där nere
tog vi en tur ut igen.
 
 
En promenad ner på stan för att hämta en julklapp på
webhallen.
När vi kom hem hade Mackan precis kommit hem.
Medans Mackan fixa maten så spelade Vilma och jag
Bamse -honungsjakten-
Pallrade mig iväg till kvällens bodystep pass men det satt långt inne, 
sablar vilken träningsvärk jag fick av gårdagens bodypump pass.
(Man får sota för när man kör med samma vikter som sist på BP´n, 
vilket var 1 månad sen...envishet är bara förnamnet)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback