Måndag igen...

2013-12-16 @ 22:03:24
En vecka sen sist, och den har gått i en rasande fart!
Skulle kort och gott kunna säga att jag spenderat den på jobbet..
 
Tisdag 10/12
Jobbade 12-20
 
Onsdag 11/12
Ledig (!)
 
Torsdag 12/12
Jobbade 11-20
 
Fredag 13/12
Först Luciafirande på dagis kl 07.00.
Enda gången på året vi behöver väcka Vilma ..haha
Trots tidig uppstigning så sjöng Vilma som aldrig förr på luciasångerna ;)
 
Sen vidare för jobb 11-20.
 
Lördag 14/12
Jobbade 9.30-18.
Vilma och Markus var bl.a i Valla och tittade på hästträning, klappade hästarna, 
lekte i lekparken (helt ensamma, då det regnade ute och då är ju andra föräldrar inte 
ute med sina barn ;)
När jag kom hem från jobbet så tittade vi på julkalendern tillsammans
innan det var dags för Vilma att natta kudden.
 
Söndag 15/12
Jobbade 10-18.
Vilma och Mackan lekte i stora lekparken, byggde duplo,
pysslade jultomtar m.m
 
Måndag 16/12
Jobbade 9.30-17.
Jalla jalla hem för att dra på mig träningskläderna, slänga i mig lite
att käka för att sedan ta en rask promenad till Actic 2 för 
bodystep release! 
Shit Maj-Britt vad jobbigt det var! Men kul! 
Vilma har lekt & busat med sin mormor hela dagen.
För från och med i fredags har Vilma jullov, hon ska få
vara med mormor/farmor de dagar som jag jobbar denna vecka.
 
Nehe, nu ska jag kolla igenom dagens post och
sen är det tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback