Pulkabacken

2013-12-08 @ 21:00:53
En helg i pulkabacken.
 
I lördags förmiddag hängde vi i pulkabacken där även
Anna, Skorpan, Grynet, Malin, Mattias & Ingrid var.
 
Efter lunch hade Mackan innebandymatch så
Vilma och jag hakade på som hejjarklack.
 
Efter det tog vi en blixtvisit till Tornby. 
Mackan och Vilma in på Maxi för att köpa julskinka
och jag in en snabbis på jobbet för att hämta en påse
(som jag inte orkade släpa med till julbordet i fredags)
 
Sen hem för tacos och julkalendern.
Mackan slöjdade ihop lite julkola och julskinka på kvällen.
 
Idag har vi varit i pulkabacken med Anna, Skorpan & Grynet.
 
I övrigt, Mackan va en snabbis på stan, jag har kört ett bodypump pas, Mackan
har slöjdat ihop vörtbröd.
 
Nu: Glögg, lussebulle, pepparkaka & polkagrisknäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback