En fredagkväll på tu man hand....

2013-02-16 @ 19:51:15
Lördagsmys med familjen är agendan just nu.
Mackan mekar med sin mobil, Vilma spelar bamse spel på ipaden
och jag bloggar, familjemys ;) haha
Igår slutade jag kl 14.00 (galet skönt!), hämtade hem skrutten, packade det sista
och sen åkte Vilma och jag ut till Vilmas farmor och farfar.
Mackan och jag fick ett presentkort på Aioli  från hans jobb för nåt år sedan och det gick ut i nu i Mars +
ett par presentkort på Filmstaden.
Så vi tänkte unna oss lite god mat på Aioli och sen se en film.
Så Vilmas snälla farmor och farfar ställde upp som barnvakt :)
Jag kom hem ifrån Holmetorp strax efter 17, mötte upp Mackan och sen jalla jalla
ner till Aioli. Supergod mat!!
Vid 19.00 började filmen vi skulle se, det va tänkt att vi skulle se filmen Flight men den gick inte
så det blev filmen Pitch Perfect istället.
Den va faktiskt riktigt rolig, jag gillar ju dans/musik filmer så jag va helnöjd.
Mackan han skrattade med så han tyckte också den va bra =)
Vi va hemma strax efter 21, jag tog ett varnt långt bad och Mackan
såg klart på nån film och sen gick vi och la oss.
Sen sov vi gott, men jag vaknade strax innan 07 och undrade när Vilma skulle komma in ;)
Men somnade om och sen gick vi inte upp förns 09 ...S K Ö N T!
Åt frukost, diskade/städade/dammsög/vattande blommorna sen åkte vi ut till
Holmetorp och åt lunch och busade med våran skatt.♥
Tack snälla farmor och farfar för hjälpen!!
 
Pitch Perfect (2012) Poster
 
På eftermiddagen hängde vi med syrran och Skorpan.
Mackan byggde snögubbar med barnen.
Det blev en hel "snögubbsfamilj".
 
Här är kusinerna bus!
Bilderna är lite suddiga men försök hinna med att ta ett kort på dem när
de står stilla...omöjligt ;)
   
 
Här berättar Skorpan att Vilma är hennes bajskorv ;) hahah
Sen va hon visst Skorpans lillasyster...
Sötnötarna ♥
 
 
Nä, nu ska jag återgå till soffmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback