Ledig onsdag

2013-02-13 @ 21:28:50
 I måndags ville Vilma ta pulkan till dagis, absolut svarade jag :)
Glad tjej i pulka påväg till dagis
 
 
Jag jobbade 9.30-17 i måndags men smet lite tidigare då jag
hade lite tid sparad tid att ta ut.
 (tagit kortare luncher ett par ggr, så hade lite tid att ta ut)
Det innebar att jag va först hem så jag fick hämta skrutten på dagis.
Gissa om hon blev förvånad när jag kom in genom dörren på dagis ;)
Hem och äta kvällsmat ihop sen drog jag ner till Actic för ett bodystep pass med Sarah!
Sarah vid min sida och Angela som instruktör, = ett grymt roligt pass :)
 
I tisdags jobbade jag 10-20, man kan väl säga att jag inte
hann med så mycket mera den dagen ;)
Jag sysselsatte mig med att riva en hylla på lagret, städa på kontoret och städa i köket.
Men innan jag kunde börja städa i köket va jag tvungen att gå till Willys för att köpa (disk)handskar för det är så
snuskigt i vårt kök så ville inte ta i det med mina bara händer :p haha
 Så nu är alla lådor/skåp städade, alla bestick är diskade m.m
Städade på vårt köksbord, stod en tom pepparkaksburk, kastade den...på den tomma pepparkaksburken stod
en vit plastpåse. Tänkte att det kanske är någon som bakat så öppnade påsen för att se om det va nåt
jag skulle sätta in i kylskåpet.
Usch fy blä (som Vilma skulle sagt) det va en gammal "ta med sallad" med stora vita tussar.. M Ö G E L!!
Nu får vi se hur länge det håller sig rent och fräscht ;)
 
Idag har Vilma och jag varit lediga.
Vilma kom in till mig vid 07.30, då satte vi på en Bamse film och låg och myste i sängen :)
Åt sen frukost, hade på oss pyjamasen fram till att syrran messa och sa att det skulle gå ut vid 10.
Vi va påklädda och pulkaredo efter 10.15.
 
Efter lunch målade Vilma och jag skrev några alla ♥:ns dag kort.
Sen åkte vi till Markus på jobbet och åt mellis.
Sen vidare till Maxi för lite handling.
Vilma leker tittut på Maxi.
 
Ikväll har vi haft en mysig familjekväll och tittat på film.
Vilma fick filmen Sammys äventyr 2 när vi va på Maxi
(en förtidig alla ♥:ns dag present)
Sammys äventyr 2 (DVD)
 
Tack och godnatt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback