Söndagkväll

2013-02-10 @ 21:45:10
 En kort söndagsuppdatering innan jag kryper ner i sängen.
I fredags morse hann Vilma va vaken ca 30 min innan vi skulle va på dagis,
väckte henne vid 07.45 och kl 08.15 skulle vi va på dagis.
Frukost, påklädning, tandborstning och hon hann även läsa lite innan vi gick...
I fredags jobbade jag 9-16 vilket innebar att jag fick hämta våran skrutt på dagis.
Glädjen i hennes ögon och att se henne komma springandes emot mig och säger ..Maaammmmmaa.
Mammas lilla hjärta ♥
Vi roade oss med tvättstugan i fredagskväll, men blev klara ganska skapligt
så vi hann med en film innan vi gick och la oss.
Vi såg "Möhippan", den va helt ok, lite rolig emellanåt.
Poster Möhippan (2012)
I lördags jobbade jag 10-17, tog med mig Sarah hem för lite mat, uppiffning och ett glas Mojito innan vi
drog vidare till Strandgatan 2 för bowling med jobbet/Ikanohuset.
(Lekia hade styrt upp en bowling/mat kväll för Ikanohusets personal, det hade bokat alla banor på Strandgatan 2 och sen käk på Charken. Så man fick anmäla sig, först till kvarn...trots att El Jefe va lite sent ute så fick vi plats. )
Bowlingen gick väl sådär, började det hela med en strike :D men sen
körde jag i rännan andra gången sen gick det lite bättre nästa gång och så höll det på en timme :P haha
Resultatet blev följande:
1:a Pontus
2:a Christian
3:a Maria
4:a Sarah
5:a Ida
 
Under middagen på Charken fick bästa tjej och bästa kille en pokal.
Det va ju dessvärre ingen ifrån vårt jobb ;) haha
 
Det va dåligt med fotografering under kvällen
men fick dessa 2 suddiga tjejer med på en bild ;)
 
Va en riktigt trevlig kväll som innehöll mycket skratt :)
 
Idag har jag jobbat 11-17.
Sarah och jag styrde upp dagen på jobbet då Sanna fortfarande är sjuk...
Men det gick bra, vi hade ganska mycket folk och slog dagsmålet :)
Det va ju eliten som jobbade ;)
 
Åh bara måste visa denna bild på
Vilmas val som hon gjorde i badkaret häromkvällen.
Nehe ni, nu kallar sängen.
Jobb & dagis väntar imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback