Ännu en förkyld dag...

2013-01-16 @ 21:00:06
...men det går åt rätt håll (peppar peppar ta i trä) imorse hade hon 37.2
och ikväll hade hon 36.8 så det har iallafall varit en feberfri dag.
Men fortfarande snorigt och hostigt och lite sjukdomsgnäll ;)
Idag har vi t.om varit ute två små kortisar också, hängt med Forsbergs och postat ett paket.
Annars har vi inte gjort så många knop idag heller, tittat på filmen Horton två gånger ;)
Efter kvällsmaten åkte Mackan till Jens för lite grabbhäng, Vilma slocknade vid 19.
Jag har städat lite, tagit en varm dusch och ringt till min gamla mormor.
Nu ska jag fortsätta läsa boken "femtio nyanser av mörker".
 
Har läst ut några böcker under dec/jan månad.
FjällgravenVila i fridFemtio nyanser av honom
1.Fjällgraven är en fortsättning på "Det fördolda & "Lärjungen"...riktigt riktigt bra!
2.Vila i frid är riktigt bra. Flera gäster på spahotellet Yasuragi mördas.....
3. Femtio nyanser av honom är väl förra årets mest omtalade bok.
Så jag va ju givetvis tvungen attläsa den ;) Den är bra, men om den är så bra som alla säger det vet
i tusan. Men jag måste ju ändå läsa de andra två delarna för att se hur det går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback