Årets kalender

2013-01-11 @ 21:33:17
I onsdags kom min kalender med posten...
så nu är det bara att skriva in jobbtiderna och förhoppningsvis lite roliga saker också ;)
En glad sommartjej på Mallis på framsidan
och en fin tärna på baksidan!
Kan ju inte bli annat än glad när man tittar på kalendern!
 
I torsdags så jobbade jag 11-20 och när jag kom hem så va jag så
trött så jag åt och sen gick vi och la oss. Men jag kunder ändå inte somna förrän
runt 23 :( Typiskt när man kommer i säng skapligt.
Vilma har sovit dåligt 2 nätter i rad + ombyggnad på jobbet, det tar på krafterna.
Så jag tror faktiskt att det blir en tidigt kväll ikväll med....
Idag slutade jag strax innan 18 så jag har hunnit med lite fredagsmys med familjen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback