Grönsakssoppa och bodypump

2013-01-15 @ 22:14:39
 Nyligen hemkommen ifrån ett bodypump pass eller nyligen och nyligen har väl varit hemma 1 timme.
Riktigt bra pass ikväll, Sarah vid min sida och en snygg instruktör (snygg-Peter som han kallas ;) haha
Kände mig stark ikväll, lurar lite på om det är dags o lägga på mer vikt på nån kroppsdel ;)
haha det där lät ju bra, kroppsdel och kroppsdel men ja ni fattar, typ bröst eller rygg ;)
Rygg och bröst är ju också kroppsdelar...äsch jag lägger ner :p
Känns skönt att ha börjat veckan med 2 träningspass.
Ikväll skulle jag egentligen inte kunnat träna då jag skulle jobbat 10-20 men
då jag vabbat idag så gick det....(inte mig emot ;)
Imorgon är jag ledig och hemma med våran sjukling.
 
Tidigare ikväll när jag skulle göra pannbiff och potatis så satt Vilma
bredvid mig på diskbänken och gjorde grönsakssoppa
(av våra band som vi hade till rispåsarna på vårt bröllop)
1. Sjuklingen gör grönsakssoppa
2. Potatisen skulle inte skalas och läggas i kastrullen utan läggas direkt i stekpannan ;)
 
Tack och godnatt

Kommentarer

Postat av: Sarah

Haha, innan jag såg smileyn bredvid, så trodde jag på fullaste allvar att potatisen skulle stekas med skal. Och hel. =oP

Puss!

Svar: Hemma hos oss så steker vi hela potatisar och gärna med skalet på ;)
Majjabajja

2013-01-16 @ 20:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback