Fredagkväll

2013-03-08 @ 22:14:59
Veckan som varit:
I måndags jobbade jag 14-20 vilket innebar att jag lämnade Vilma 13.15 på dagis
så vi hann med en tur till lekparken på förmiddagen.
Gunga är som sagt en stor favorit!
Vilma roade sig med att kasta isbitar....
Klättra på stockar..
 
Efter lunchen i måndags så åkte dammsugaren fram...
så kan det gå när maten hamnar både här och där när man äter ;)
 
I tisdags va det studiedag på dagis, men jag va ledig så
det ställde inte till det så mycket ;)
Vi hängde med Skorpan och Anna.
Finaste Bill & Bull ♥
 
Vilma och Skorpan sjunger "Hejja Bamse"
 
 
I onsdags va jag också ledig.
(Kors i taket, 2-dagars ledig)
Syrran messa mig vid frukost, de tänkte dra till Busfabriken och undrade om
vi ville haka på. Gärna!
Bilder togs, dock suddiga sådana då de dära barnen aldrig va still ;)
 
 
Skorpan va modig, hon blev fotograferad med Busfabrikselefanten
och fick dansa lite med elefanten också ;)
Vilma höll sig lite på avstånd..
 
Hon valde att bli fotograferad med "Elefantstatyn" i entrén istället ;)
 
Efter lunch tog vi en sväng till biblioteket och lämnade tillbaka några böcker.
Sen blev det utelek med Fam Forsberg.
På kvällen pallrade jag mig iväg till Actic för ett pump pass med Sarah.
Mycket välbehövligt och efterlängtat!!
 
I torsdags jobbade jag 14-20, lämnade Vilma 13.15
så vi körde lite utelek på förmiddagen.
Någon som sett Vilma?
 
Titt ut! Här är hon ;)
 
Idag jobbade jag 9-16. Lämnade Vilma vid 8.15...
Det va en glad fis som åt frukost innan dagis imorse :)
 
Nehe ni, fredagkväll betyder ZZzzz i ögat!
Nu blir det sängen ...jobbhelg väntar...PEPP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback