Lördag & Söndag

2013-03-03 @ 21:24:39
 Här kommer våran lediga lördag:
Vilma valde att slå upp sina blå klockan 06.20 i lördagsmorse. Jag kände väl inte riktigt att det va morgon då, men det va bara att pallra sig upp. Mackan fick sovmorgon till strax efter 9, tyckte han kunde få sova lite,
han va ju trots allt ute och drack öl kvällen innan ;)
När Mackan väl va uppe och ätit frukost så åkte vi iväg till Maxi för storhandling.
Vi åkte förbi Mackans jobb påvägen hem för att hämta hem hans bil.
Passade på att spola av min bil när vi ändå va där...
 
Hem för lite lunch och sen fick Vilma välja på simhallen/Valla eller åka skridskor + trädgårdsföreningen.
Det blev det sistnämnda så vi packade skridskorna och gick bort till trädgårdsföreningen.
 
Självklart blev det en hel del gunga, Vilmas favorit!
 
 
Sen gick vi hemåt för att åka pulka/snowracer i backen bakom grannhuset.
 
 
 
När vi kom in testade vi på sockermålning, de visade det på Bolibompa häromkvällen.
Tyvärr blev det inga bilder.
Sen körde vi soffmys för hela slanten.
 
Idag va jag tvungen att hoppa in och jobba :(
Blev inget familjemys och ingen bodystep + bodypump med Sarah.
*gråter en skvätt*
Mackan och Vilma skjutsade mig till jobbet, fixade några ärenden i Tornby, sen tog de en tur till simhallen
och sen kom de och hämtade mig på jobbet.
 
Nehe ni, nu är det läggdags....börjar förvisso inte jobbet förrän kl 14.00 men någonting säger
mig att Vilma kommer vakna kring 6-snåret imorgon igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback