Söndagkväll

2013-03-10 @ 21:42:27
Vilma valde även denna lördag att vakna strax efter 06.00 (!)
Mackan fick ligga kvar i sängen och sova lite till, han skulle ju på Ölmässan med
Jens på kvällen. Tänkte, hej det är bättre om jag somnar i soffan på
kvällen än att han somnar på Ölmässan ;) haha
Hann med att diska, städa lite, moppa golven innan det va
dags att åka till jobbet för en 10-17 dag.
Vi klarade dagsmålet (!) Hade inte trott nåt annat då
det va eliten som jobba (jag & Sarah)
Hem för att äta kvällsmat ihop med familjen + Jens.
Fick ett härligt diskberg att ta hand om .....tack...
Mackan och Jens började ladda inför Ölmässan med varsinn öl ;)
När jag betat av diskberget så drog Vilma och jag till Maxi.
(Tanken va att Vilma och Mackan skulle handlat på dagen men då vi för tillfället
bara har en bil så gick det inte ihop sig, sen va tanken att de skulle handla idag
men Mackan visste inte om han skulle va körbar idag ;) haha
Och jag va inte så sugen på att åka och handla efter jobbet idag
så Vilma och jag tog en liten tur till Maxi.
Landade på Maxi strax innan 19, nästintill ensamma. Alla va ju
hemma och laddade inför Melodifestivalen ;)
Vilma hämtar potatis
(Men va nästan jag som fick hämta henne inne i "potatislådan")
Vilma körde en egen vagn, så duktig!
Trots att klockan va mycket så gick/sprang hon genom Maxi
och skulle väga/sätta prislapp och va på jättebra humör :)
Kom hem strax efter 20.00, in med maten i kyl/frys och sen soffmys framför Melodifestivalen.
Tog inte många minuter förrän Vilma slocknade bredvid mig i soffan.
 
Det är lite oklart när Mackan trillade in för Vilma och jag sov som grisar ;)
 
Idag har jag kört 11-17. Hem och säga hej/hejdå till Mackan
som åkte iväg till jobbet för att meka med sin bil.
 
Imorgon väntar en ny jobb/dagisvecka!
Nehe, ni nu är det godnattt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback