Tisdagmorgon

2013-03-19 @ 08:45:11
Vill verkligen inte ha mera snö nu :(
Det ska tydligen snöa både ons & tors med.....
Våren kommer väl lagom till midsommar ;)
I helgen har hela familjen varit lediga ♥
I lördags va vi på Skorpans 3 års kalas.
Men innan kalaset började så va vi ute och gjorde snöänglar
och åkte på rumpan i pulkabacken.
 
3-ÅRSKALAS!
God mat, efterrätt, sång, dans, fiskdamm och mycket skratt!
 
I söndags hängde vi med Forsbergs till lekparken borta vid Åbacka café.
Annars bestod söndagen av familjemys och ett bodystep pass.
 
Igår jobbade jag 14-20. Det va hur lugnt som helst när jag kom..
varorna va klara och det va inte så mycket kunder..
så dagen gick låååååångsamt.
 
Vilma hjälpte mig att diska igår..
Blött..??
Jajjemen, det va läge o använda stövlar i köket ;)
 
 
Just nu: Bolibompa och soffmys.
Snart: Frukost.
Jag är ledig idag och imorgon,
Vilma och jag har inga större planer så får se vad vi hittar på.
Vi har två heldagar då Markus jobbar och ikväll har de möte på jobbet
och imorgonkväll skulle de på nån kurs..
 
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback