2 veckor

2013-05-05 @ 21:13:17
Har några minuter över så tänkte uppdatera bloggen om vad som hänt
senaste två veckorna. Har varken haft tid eller ork att uppdatera men nu kör vi.
 
Vi kom hem till Linköping den 22/4, då åkte vi raka vägen
och hämtade Vilma ♥
Hon hade haft det toppen (trodde inget annat) hos farmor & farfar
under de dagarna vi va bortresta.
 
På tisdagförmiddagen 23/4 roade Vilma och jag oss med tvättstugan.
Vilmas mormor överraskade oss med ett besök :)
På eftermiddagen hängde vi ute i stora lekparken.
 
 
Påväg till dagis 24/4
 
Jobbade 11-20 den 25/4
Sschh säg inget till någon, jag smygfotade Vilma på dagis!
Jobbade 9.30-20 den 26/4 (Vilmas farmor & farfar va snälla och hämtade
på dagis då jag jobbade sent och Markus skulle iväg på after work med jobbet)
 
På lördagmorgon åt vi frukost ihop hela familjen
sen packade vi badring och badkläder och traskade iväg till simhallen.
 
Efter vi hängt upp badkläder och fått i oss lunch
så bytte vi badkläder mot mackor och gick och
matade änderna och plockade blommor.
 
 
 
På söndagen hakade vi på Forsbergarna till
Vidingsjö för tipspromenad och skogshäng.
 
Lånar en bild från syrrans blogg.
När vi kom hem åkte Mackan och Morfar (Vilmas)
iväg och bytte däck på en av morfars bilar.
Mormor va snäll och hängde med Vilma och jag drog på
mig träningskläderna och körde ett bodystep pass :)
 
Måndagen 29/4 va Vilma och jag lediga.
Vi mötte upp Annelie vid Ikano och tog en shoppingrunda.
På eftermiddagen pysslade vi lite
 
Valborgsmässoafton 30/4
Lekparkshäng och kasta pinnar/stenar från bron
Inte bara valborgsmässoafton utan även
våran 8-årsdag♥
 
1/5 åkte vi till Gustafssons och bjöds på fika
och Elliotmys ♥
Vilma och Liah lekte på Liah´s rum,
Vilma fick låna en av Liah´s prinsessklänningar :)
På eftermiddagen körde vi utelek i det fina vädret.
Jag mötte upp Sarah på Actic 1 för ett bodypump pass.
 
Jobbade 12-19.30 den 2/5.
Efter några dagars ledighet och blöjfri dagtid testade vi utan blöja på
dagis med! Det hade gått riktigt bra, en liten liten olycka bara.
Men fröknarna hade glömt bort o "fråga"  Vilma om hon behövde kissa..
Jobbade 11-19.30 den 3/5, Vilma fortsatte köra utan blöja!
 
Jag har jobbat helgen och Markus och Vilma har mest varit inne och
tagit det lugnt då Vilma vaknade med feber natten till lördagen och jätte förkyld.
2 j*vla dagar på dagis och den feber och förkylning IGEN! ;(
 
Nehe ni, nu ska jag vänta på att Mackan kommer hem från Holmetorp, han är där och mekar
med sin motorcykel, sen blir det läggdags.
 
Just det, här är det vi shoppade i New York minus Mackans saker.
Han shoppade, jeans, skor, t-shirtar bl.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback