En vecka...

2013-05-20 @ 22:12:09
 ...sen sist.
Dags för en uppdatering, har inte hänt så mycket sen sist, en Ullaredsresa sen mest jobb.
14/5 Jobbade 12-20 (Hade säljande säljare-kurs mellan 12-15)
15/5 Dagen startade toktidigt, kl 05.00 hämtade jag upp Sarah sen styrde vi bilen mot
Ullared. Denna gång gick bilresan utan problem om man bortser från att jag glömt att ta bort Vilmas bilbarnstol så Sarah fick knappt plats i framsätet men när den väl va borta så flöt allt på bra :)
Vi kom fram strax efter kl 08 och då började shoppingen (!)
Lite shopping blev det allt!
 
16/5 Jobbade 12-19.30
17/5 Jobbade 11-19.30
18/5 Jobbade 9.30-17
(Vi bjöd över Tobbe & Åsa på lite tacos och ESC mys.
Blev aningens sent så va lite trött på söndagen )
19/5 Jobbade 11-17
(Mackan och Vilma tog med sig Skorpan och Linus till skogen
Syrran jobbade precis som jag)
(Lånade några bilder ifrån syrrans blogg)
 
Idag har jag jobbat 9.30-17, Mackan har vart hemma då Vilma haft studiedag idag.
På kvällen körde jag ett bodystep pass. Ett himla roligt och svettigt sådant :)
 
Nehe ni, Mackan kom precis hem ifrån sin löprunda..
nu är det dags och krypa till sängs.
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback