Nu kör vi...

2013-05-13 @ 21:52:15
Nu kör vi som Vilma brukar säga ;)
Här kommer en update...
 
Häng med kusinen i trädgårdsföreningen den 7/5
 
 
Vilma och jag mötte upp Emma på kvällen
för en glass i det fina vädret.
 
I onsdags va syrran ledig så vi tog en sväng till Stureforsbadet för lite lek vid strandkanten.
Påvägen dit såg inte vädret så lovande ut men det sprack upp och vi hade
det riktigt gött i solen! 
Jag jobbade 10.30-17 i torsdag, tog med mig en kartong hem från jobbet.
Vilma är inne i en pysselperiod så vi tog fram vattenfärg, plastmuggar, sugrör
och började pyssla...lite oklart vad det blev men Vilma tyckte det va skoj.
 
I fredags va dagis stängt då det va klämdag men Vilmas snälla farmor kom in och hängde
med Vilma så Mackan och jag kunde jobba.
Jag körde långpasset 9.30-20, fick besök av mamma på jobbet :)
 
I lördags började vi dagen med en härlig familjefrukost.
Sen lurade vi lite på vad vi skulle hitta på..
Det slutade med en liten utflykt till Valla, vi tog med hos Skorpan så syrran kunde
gå till frisören och fixa frillan inför p-festen på kvällen. Linus jobbade så tänkte hej, Skorpan kan ju hänga med oss och slippa att hänga med till frisören.
Vi matade getterna, klappade kaninerna, tittade på  hästarna, fikade i solen, busade i lekparken och avslutade på Cloetta.
 
Efter lunch mötte vi upp syrran och Skorpan och tittade  SOF-kortegen.
Barnen klappade händerna, vinkade och dansade till musiken.
 
I söndags va vi på husvisning utåt Nykils hållet.
Sen hann jag med nöd och näppe med ett bodystep pass.
 
Idag har jag varit ledig, Vilma och jag gick ner till stan på förmiddagen, växlade tillbaka
lite pengar ifrån New York resan. Sen gick vi till Stora lekparken och gungade i solskenet.
 
Såg en liten "ankbebis"
 
Vilma plockade en fin blomma och satte bakom örat.
 
Mackan slutade lite tidigare idag, klockan
 16 hade vi tid på SEB-bank för att se hur mkt vi får låna.
Vilma fick under tiden hänga med Forsbergs! Himla schysst!! 
 
På kvällen blev det ett bodystep pass.
 
Idag är det Linneá, grattis till mig och Vilma ;)
Nu är det tack och godnatt!
Imorgon är det dags och jobba lite  ..yay!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback