Alldeles tyst....

2013-11-28 @ 09:39:15
....här hemma.
Vilma är nämligen hos sin farmor och farfar då det är studiedag på dagis idag.
Så vi åkte ut med henne igårkväll och Mackan hämtat hem henne på fredag efter jobbet.
 
När jag lämnade Vilma på förskolan i torsdags förra veckan så står det på 
whiteboardtavlan innanför ytterdörren att de haft två fall av vinterkräksjukan...
eeeuuh va min första tanke :( 
Så jag fick Mackan att ta en föräldradag på fredagen...
han är ju inte lika nojig som mig...haha men va inte heller så sugen på att få det.
Den här veckan skulle Vilma "bara" gå tisdag och fredag, då jag va ledig mån och ons
och det är studiedag idag.
Så i tisdags va Vilmas mormor snäll och kom och va barnvakt.
och så får Vilma sova kvar hos farmor och farfar till fredag..
Puuh då va den veckan löst...vi får se hur läget är på förskolan nästa vecka ;)
 
Måndagmorgon/förmiddag.
 
Efter lunch,
 
Eftermiddag.
 
Efter kvällsmaten.
 
I tisdags jobbade jag 12-20 så Vilma och jag hann
vara ute en sväng innan mormor kom.
 
Lite pyssel innan vi kom iväg till Maxi.
 Vilma och jag tog en sväng till Maxi för veckohandling på förmiddagen.
 
Vi hann precis hem, plocka in maten och börja äta lunch
så kom Vilmas morfar. Jag skulle med mamma/mormor på ett möte
så pappa/morfar kom och va med Vilma under tiden.
Efter möten gick jag direkt till frisören och mormor hem till Vilma.
*Lyxigt* 
När jag kom hem från frisören så började jag packa Vilmas väska
och efter lite kvällsmat åkte vi ut till farmor och farfar.
När vi lämna Vilma där ute gasade vi inåt mot stan för att gå ut och äta
på Ghingis ♥
 
Frisörbesök, middag ute med mannen, sova en HEL natt = Fulltankad med energi! 
 
Nu ska jag klä på mig och sen ska jag försöka hinna med en sväng på stan innan 
jag ska åka till jobbet, 12-19.30 idag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback